ایران اسلامی با تکیه بر توان نیرو‌های مسلح در برابر توطئه دشمن ایستاده است
کد خبر: 4135094
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
استاندار کرمانشاه:

ایران اسلامی با تکیه بر توان نیرو‌های مسلح در برابر توطئه دشمن ایستاده است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای کشور عزت و اقتدار به ارمغان آورد، گفت: در سال‌های پس از انقلاب به برکت اسلام و زیر سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم مؤمن و انقلابی با تکیه بر توان نیرو‌های مسلح در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال‌های پس از انقلاب به برکت اسلام و زیر سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم مؤمن و انقلابی با تکیه بر توان نیرو‌های مسلح در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت ارتش، سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح قدرتمند است، افزود: مردم ایران زیر پرچم انقلاب و اسلام، آزاد و مستقل هستند و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند که باید قدردان بود.

صحرایی تصریح کرد: باید کرامت‌سازی انقلاب برای مردم قدر را بدانیم و به آن افتخار کنیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در طول تاریخ ملت و کشوری برای ضعف و ناتوانی مورد تعریف و تمجید قرار نگرفته و همواره قدرت برای جوامع و کشور‌ها عزت، کرامت و افتخار به همراه داشته که این قدرت و عزت را مدیون اسلام و انقلاب هستیم.

وی اظهار کرد: کشورمان تا پیش از پیروزی انقلاب ضعیف بود و در تاریخ ایران تا پیش از پیروزی انقلاب، پادشاهان این مملکت در هر جنگ و کارزاری بخشی از خاک کشور را به بیگانگان واگذار کردند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در طول تاریخ هرکجا ضعف و سستی از خود نشان دادیم دشمنان به ما طمع کردند و کشورمان مورد هجوم و تجاوز قرار گرفت، افزود: تا قبل از دوران انقلاب بخش‌های زیادی از خاک کشور به دلیل بی‌کفایتی پادشاهان به بیگانگان واگذار شد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشوری قدرتمند در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha