برگزاری جلسات مهدویت در مساجد شهر کرمانشاه
کد خبر: 4136229
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

برگزاری جلسات مهدویت در مساجد شهر کرمانشاه

جلسات مهدویت براساس آیات و روایات در مساجد شهر کرمانشاه ویژه اعضای کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

نشست‌های مهدویت

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری جلسات مهدویت در مساجد شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: جلسات مهدویت براساس آیات و روایات در مساجد شهر کرمانشاه ویژه اعضای کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: جلسات و نشست‌های تخصصی مهدویت با حضور اساتیدی از مرکز تخصصی مهدویت ویژه گروه‌های سنی مختلف در رده‌های کودک و نوجوان، جوان و جلسات عمومی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: این نشست‌ها طی سال‌جاری در حوزه‌های مختلف با هدف تبیین معارف مهدوی و ضرورت آشنایی با مبانی و معارف مهدوی در حوزه آموزه‌های مهدوی، معارف مهدوی، آموزش معارف مهدوی براساس آیات و روایات به شیوه درسنامه و کلاس‌وار برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان با بیان اینکه کانون‌های مساجد در ایام مختلف سال همواره تلاش می‌کنند تا برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در حوزه مهدویت برگزار کنند، گفت: یکی از برنامه‌های محوری که امسال کانون‌های مساجد ویژه آن را دنبال می‌کند در حوزه مهدویت است تا این فعالیت‌ها بیش از گذشته تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
captcha