آخرین مهلت ثبت‌آثار کانون‌های مساجد کرمانشاه در رویداد ملی فهما
کد خبر: 4136712
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۱۰ اردیبهشت؛

آخرین مهلت ثبت‌آثار کانون‌های مساجد کرمانشاه در رویداد ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه به برگزاری چهارمین رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت بارگذاری و ثبت آثار کانون‌های مساجد در این رویداد ملی تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

رویداد ملی فهما

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: رویداد ملی فهما فرصتی برای بازتاب فعالیت‌های کانون‌های مساجد و معرفی آن در ۱۲ محور است که در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند تا آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

وی با اشاره به نحوه ارزیابی آثار، افزود: معرفی کانون‌های برتر هر رواق در دو سطح استانی و ملی انجام می‌شود که پس از پایان ارزیابی فعالیت ثبت شده در سامانه، با تشکیل هیئت انتخاب در ستاد‌های استانی و براساس اطلاعات ثبت شده اقدام به معرفی کانون‌های مساجد منتخب مرحله استانی در هر رواق مطابق با سهمیه استان می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: هر کانون از آغاز دوره چهارم رویداد ملی فهما فرصت ارزیابی در سه رواق را دارد که در مرحله نهایی رواقی که دارای عملکرد بهتر از بین رواق‌های منتخب کانون باشد، لحاظ خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان تصریح کرد: چهارمین رویداد ملی فهما در پنج محور «مسجد محوری، خودکفایی، کار تشکیلاتی، پیوست رسانه‌ای و جاذبه هنری» ارزیابی و در مرحله نهایی آثار داوری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha