مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» برگزار می‌شود
کد خبر: 4138936
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
با موضوع حجاب و عفاف؛

مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) با موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور»

جلال عزیزی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) ویژه روز دختر با موضوع (حجاب و عفاف) برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» برگرفته از کتاب تفسیر نور اثر استاد محسن قرائتی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود فایل گزیده و شرکت در مسابقه به نشانی samakpl.ir مراجعه کنند. مهلت شرکت در مسابقه تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه است.

عزیزی در خصوص برگزاری مسابقه، گفت: در خاتمه سوره مبارکه «نور» در راستای ارتقا و تعالی فرهنگ عفاف و حجاب دستورات تکمیل‌کننده بیان شده و بر این اساس مسابقه مذکور برگرفته از این سوره قرآن کریم برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه تصریح کرد: سوره مبارکه «نور» دعوت به حجاب می‌کند و حجاب نوری است که سرچشمه خوبی‌هاست.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف، افزود: حجاب از لطافتی برخوردار است و جامعه‌ای که معتقد به رعایت حجاب کامل باشد و آن را اجرا کند، پا‌ک‌ترین اجتماع است و می‌تواند به آن زیبایی و لطافت ببخشد.

عزیزی در پایان تأکید کرد: سوره مبارکه «نور» از سوره‌های برجسته‌ای است که در بردارنده برنامه «عفاف» است و بر آن تأکید دارد.

انتهای پیام
captcha