امیدآفرینی و ایجاد نشاط؛ محور برگزاری برنامه دهه کرامت در جامعه
کد خبر: 4139234
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

امیدآفرینی و ایجاد نشاط؛ محور برگزاری برنامه دهه کرامت در جامعه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: امیدآفرینی و ایجاد نشاط محور اصلی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد خواهد بود که در این راستا از ظرفیت بچه‌های مسجد استفاده می‌کنیم.

برنامه‌های دهه کرامت

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های این ستاد به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: ۱۰ روز ابتدای ماه ذی‌القعده فاصله بین ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) آموزگاران تقوا، احسان و کرامت هستند، افزود: باید در ایام دهه کرامت سیره و روش اخلاقی و رفتار زندگی این بزرگان را در جامعه ترویج دهیم و در این راستا با الگوگیری از راه و منش آنان فرهنگ دستگیری کردن از مردم را پررنگ کنیم.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: در دهه کرامت شخصیت والای امام رضا(ع) و منش اخلاقی ایشان باید به جامعه به خوبی معرفی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه با تأکید بر اجرای برنامه‌های تأثرگذار در ایام دهه کرامت، افزود: برنامه‌های این ایام و محتوای آن باید برای مردم سودمند باشد و در مجموع در محتوای برنامه‌ها ذائقه مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های دهه کرامت اجرایی توسط کانون‌های مساجد، گفت: در این راستا برگزاری همایش دختران مسجد و تقدیر از بانوان محجبه را در نظر داریم.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان تصریح کرد: امیدآفرینی و ایجاد نشاط محور اصلی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد خواهد بود که در این راستا از ظرفیت بچه‌های مسجد استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha