برگزاری پویش مردمی «همه خادم الرضائیم» در کرمانشاه
کد خبر: 4142328
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

برگزاری پویش مردمی «همه خادم الرضائیم» در کرمانشاه

پویش «همه خادم الرضائیم» با هدف مردمی‌سازی خدمت‌رسانی همزمان با دهه کرامت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

همه خادم الرضائیم

سیدجعفر امامیان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری پویش مردمی «همه خادم الرضائیم» در استان همزمان با ایام دهه کرامت اظهار کرد: خادمیاران رضوی با اجرای این طرح حلاوت خادمی امام رضا(ع) را برای مردم در هر جایگاه و شغلی به ارمغان می‌آورند. علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش در هر خدمت و کار خیری در ایام دهه کرامت و یا طول سال می‌توانند، حضور داشته باشند.

وی افزود: عاشقان به خدمت در این عرصه می‌توانند نیات خیرخواهانه و اجرای کار خداپسندانه به نیت امام رضا(ع) را به آیدی _ksh khademyar در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

امامیان با بیان اینکه دلدادگان امام رضا(ع) می‌توانند با ارائه هر خدمتی که در توان دارند نام خود را در فهرست خادمان امام و علاقه‌مندان واقعی ثبت کنند، گفت: فرهنگ «همه خادم الرضائیم» فرصتی همیشگی برای خدمت‌رسانی ایجاد کرده که باید این فرهنگ توسعه یابد و برای مردم تبیین کنیم که چگونه می‌توانند به این پویش بپیوندند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان به محور‌های این پویش اشاره و بیان کرد: نوزادان و کودکان زیر ۱۰ سال که نامشان رضا و معصومه است، ارسال عکس و فیلم از جشن‌های خانگی و خدمت‌رسانی به نیابت از امام رئوف از محور‌های پویش مردمی «همه خادم الرضائیم» است.

انتهای پیام
captcha