کانون‌های مساجد کرمانشاه؛ میزبان کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 4144399
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

کانون‌های مساجد کرمانشاه؛ میزبان کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع)

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و کانون فرهنگی هنری محبان حضرت علی‌اکبر(ع) کرمانشاه میزبان کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) شدند.

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه؛ میزبان کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع)

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همزمان با دهه کرامت و با هماهنگی به عمل آمده با آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، کاروانی از خدام حرم این بانوی مکرمه به استان کرمانشاه اعزام شدند.

خدام حرم کریمه اهل بیت در طول دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه، میهمان بچه‌های مسجد خواهند بود.

دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از بیماران، تفقد و دلجویی از خانواده‌های محروم و حضور در برنامه‌های ویژه جشن رضوی از شاخص‌ترین برنامه‌های حضور خدام حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در استان کرمانشاه است.

این برنامه‌ها با دعوت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و به میزبانی بچه‌های مسجد در سطح شهر کرمانشاه و کانون‌های مساجد مناطق مختلف سطح شهر برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های یاد شده با حضور خدام حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، همراه با پرچم متبرک آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) و نذورات آن آستان مقدس خواهد بود. کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) متشکل از دو خادم، یک روحانی و یک مداح است.

مقصد دومین روز از سفر کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) به کرمانشاه شهرستان‌های سنقر و اسلام‌آبادغرب بود.

حضور در ویژه برنامه جشن دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی (مسجد حضرت ابوالفضل(ع)) روستای قاقلستان واقع در بخش میان‌دربند از توابع شهرستان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) بود که صبح امروز انجام گرفت.

از اولین برنامه‌های حضور کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) به کرمانشاه حضور در ویژه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت حسینیه‌های بیت‌الحسن(ع) شهرک حافظیه، بیت‌الزهرا(س) در شریعتی و جنت‌الحسن(ع) واقع در خیابان بهار است.

یادآور می‌شود، ظهر امروز آئین بزرگداشت دهه کرامت با حضور کاروان خدام در جمع کانون‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه درحال برگزار شدن است.

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه؛ میزبان کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع)

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه؛ میزبان کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(ع)

انتهای پیام
captcha