ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان کرمانشاه
کد خبر: 4146282
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان کرمانشاه

تا امروز بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان، اظهار کرد: تا امروز بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به مدت زمان ثبت‌نام در مسابقات که تا پایان تیرماه ادامه دارد، افزود: این مسابقات در رده‌های سنی کودکان (زیر ۷ سال)، نوجوانان (۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: ثبت‌نام مسابقات از ابتدای اردیبهشت در استان آغاز شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون‌های فرهنگی هنری مسجد خود، برای این منظور اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: این مسابقات در دو بخش اعضا و کانون در رشته‌های «قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل‌بیت(ع)، اذان، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی» در بخش اعضاء همچنین «جلسات قرآن (مساجد و پایگاه قرآن)، تلاوت نور و تولیدات هنری» ویژه بخش کانونی، برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگانی که در مسابقات مدهامتان دو دوره گذشته رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در دو دوره گذشته رتبه اول تا پنجم را کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در این مسابقات در همان رشته که در مسابقات یاد شده شرکت داشته‌اند، حضور یابند.

انتهای پیام
captcha