نوجوانان ایده‌پردازان خوبی برای حل مشکلات هستند
کد خبر: 4146343
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

نوجوانان ایده‌پردازان خوبی برای حل مشکلات هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ستان کرمانشاه با اشاره به تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان در ادارات کرمانشاه، گفت: نوجوانان ایده‌پردازانی خوب برای حل مشکلات هستند و این کارگروه ابتدا با تشکیل جلسه‌ای در استانداری آغاز به کار خواهد کرد.

ایده‌پردازی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ستان کرمانشاه امروز در نشستی در خصوص تشریح برنامه‌های کانون‌ها در ایام تابستان، با اشاره به فعالیت کانون‌ها در استان از سال ۱۳۵۰ با افتتاح اولین مرکز در شهرستان قصرشیرین آغاز شده و تا امروز هم ادامه دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۱۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان در استان عضو کانون هستند.

وی افزود: ۵ مرکز در شهر کرمانشاه به صورت دو شیفت فعالیت دارند و امسال دو کانون شهرستان‌های سنقر و روانسر نیز دو شیفته می‌شوند.

خیاط‌زنجانی در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۰ کارگاه تخصصی در ایام تابستان در مراکز استان اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل عدالت تربیتی از سیاست‌های کانون است که در این راستا اعزام جهادی به مناطق روستایی و محروم و کم‌برخوردار شهری در راستای استعدادیابی در دستور کار داریم.

این مسئول به اجرای طرح هاتف با هدف هدیات و توان‌افزایی استعداد‌های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار اشاره و اظهار کرد: این طرح بیش از ۱۴ هزار کودک و نوجوان مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری استان را زیر پوشش می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان در ادارات کرمانشاه، افزود: نوجوانان ایده‌پردازانی خوب برای حل مشکلات هستند و این کارگروه ابتدا با تشکیل جلسه‌ای در استانداری آغاز به کار خواهد کرد.

خیاط‌زنجانی از طرح خوبی با عنوان تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان در ادارات خبر داد و گفت: نوجوانان برای حل مشکلات ایده‌پردازان خوبی هستند که این کارگروه ابتدا با تشکیل جلسه‌ای در استانداری آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در پایان به برنامه‌های پیش‌روی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه شامل «طرح پویش کتابخانه خلاق، شکل‌گیری اطلس فرهنگی کانون پرورش فکری، تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخارآفرین در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، برگزاری منطقه‌ای جشنواره شعر کودک با نشان استاد محبت، نشست مناطق محروم، استعدادیابی کودکان و نوجوانان و طرح ۲۰ روز یک شهرستان» اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha