فراخوان مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط» در کرمانشاه
کد خبر: 4147119
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

فراخوان مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط» در کرمانشاه

فراخوان مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط» با هدف مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به‌عنوان پایگاه نشاط در کرمانشاه اعلام شد.

مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط»
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان مسابقه طراحی پوستر «مسجد کانون نشاط» با هدف مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به‌عنوان پایگاه نشاط در کرمانشاه اعلام شد.
 
این مسابقات از سری برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان کرمانشاه است و با هدف مشارکت هنرمندان در معرفی مساجد به عنوان پایگاه نشاط دینی و در اختیار گذاشتن آثار تولید شده به فعالین مسجدی برای معرفی برنامه‌های اوقات فراغت مساجد محلات برگزار می‌شود.
 
بخش‌ها و موضوعات این مسابقه شامل «بخش مسجد محله و طرح ملی مسجد، کانون نشاط» است. در بخش طراحی پوستر مسجد محله به مؤلفه بومی بودن پوستر در انتخاب اجزای تصویری و شخصیت‌پردازی بومی امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.
 
در بخش ملی باید مؤلفه جامع بودن، استفاده از زبان عربی و تولید مختص مسابقه توجه شود همچنین پوستر باید حتماً در ۲ قالب ارسال شود و استفاده از آرم و نام کانون الزامی است و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه در مجموع می‌توانند در چهار اثر ثبت کنند.
 
شرکت‌کنندگان برای ارسال اثر تا ۲۳ خردادماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir پس از ورود به کاربری خود در سامانه من هنرمندم، رشته هنر‌های تجسمی، تخصص پوستر و جشنواره «مسجد کانون نشاط» اقدام کنند.
 
شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در دو بخش مسجد محله (پوستر به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کانون مسجد) و ملی (پوستر به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد) طراحی و ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha