ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» در کرمانشاه تمدید شد
کد خبر: 4150454
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کلات‌پور خبر داد:

ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» در کرمانشاه تمدید شد

مهلت ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» که به همت معاونت فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مرکزی اجرا می‌شود در کرمانشاه تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

رویداد ملی «رویش»

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به مهلت تمدید ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» تا ۱۵ تیرماه در کرمانشاه، اظهار کرد: از تمام مدیران کانون‌های مساجد استان دعوت می‌شود تا با ارسال اثر به این رویداد ملی به شناسایی و ایجاد انگیزه برای برنامه‌ریزی در تمام ایام سال به ویژه در تابستان با هدف جذب و رشد کودکان و نوجوانان به برنامه‌های مسجدی کمک کنند.

وی افزود: رویش، رویدادی برای شناسایی و ساماندهی کانون‌های فرهنگی هنری تربیت محور مساجد است و احیای رویکرد تربیت‌محور در فعالیت‌های کانون‌های مساجد، تبادل تجربیات بین کانون‌های فرهنگی هنری تربیت‌محور در مسیر رشد و شکوفایی بیشتر در حوزه برنامه‌سازی و ایجاد انگیزه مضاعف از اهداف این رویداد است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: علاقه‌مندان مسجدی با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های خود نسبت به شرکت در این رویداد در قالب طرح می‌توانند به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه کنند و فرم‌های مربوط را در رواق دانش تکمیل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه بیان کرد: نتایج رویداد ۱۶ تیرماه همزمان با عید غدیر اعلام و بر این اساس کانون‌های برگزیده در استان حمایت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha