بچه‌های مساجد کرمانشاه با برنامه‌های متنوع به استقبال عید غدیر رفتند
کد خبر: 4152885
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

بچه‌های مساجد کرمانشاه با برنامه‌های متنوع به استقبال عید غدیر رفتند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از تدارک برنامه‌های متنوع بچه‌های مسجد در استقبال از عید غدیر خبر داد و گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند که از جمله آن‌ها اجرای جشن خیابانی و برگزاری مسابقات مرتبط با موضوع غدیر است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر اعضای کانون‌های مساجد کرمانشاه با تدارک برنامه‌های ویژه به استقبال از این ایام رفتند.

وی افزود: اجرای جشن‌های خیابانی، برگزاری مسابقات مرتبط با عید غدیر، پویش «تا غدیر» و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد استان در این ایام است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: دیدار با سادات، اجرای طرح ضیافت علوی، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای سخنرانی و برگزاری مولودی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری جشن غدیر از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در پایان گفت: در این ایام مسابقاتی با موضوعات مرتبط با دهه امامت و ولایت در سطح کانون‌های مساجد ویژه بچه‌های مسجد در حال برگزار شدن است که با محور و محتوای روایتگری غدیر از واقعه غدیر است.

انتهای پیام
captcha