مستند «ایکسونامی» در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکران شد
کد خبر: 4154112
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

مستند «ایکسونامی» در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکران شد

به مناسبت هفته حجاب و عفاف، دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست فرهنگی آموزشی ویژه اساتید اقدام به نمایش مستند «ایکسونامی» کرد که با استقبال ۶۰ تن از اساتید حاضر در این نشست قرار گرفت.

زهرا السادات مهدیون مسئول دبیرخانه حجاب و عفاف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

زهرا السادات مهدیون، مسئول دبیرخانه حجاب و عفاف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به نمایش مستند «ایکسونامی» در این دانشگاه، اظهار کرد: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست فرهنگی آموزشی ویژه اساتید اقدام به نمایش مستند «ایکسونامی» کرد که با استقبال ۶۰ تن از اساتید حاضر در این نشست قرار گرفت.

وی افزود: مستند ایکسونامی برای نسلی مفید است که در دو راهی آنچه در کشور اسلامی ارزش تعریف می‌شود با آنچه آمال و غایت کشور‌هایی است که عاری از ارزش‌های معنوی و انسانی شده و دچار شبهه شده‌اند.

مهدیون تصریح کرد: با دقت در نگرش این مستند وقتی به جامعه آمریکا می‌نگریم متوجه می‌شویم طرح مباحث درباره زن و آزادی بدون در نظر گرفتن پیوست الهی انسان به عنوان خلیفه خدا بر زمین، بازی در زمین دشمن قسم خورده بشر است.

مسئول دبیرخانه حجاب و عفاف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: به همه دانشجویان این پیشنهاد را می‌دهم که با دقت به مباحث مطرح شده در این مستند با دیدی باز نگاه کنند و نظاره‌گر جامعه‌ای باشند که در آن رنگ و بوی خدا و معنویت کاهش یافته و دستمایه شیطان برای از بین بردن نسل انسان و انسانیت شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طول اکران مستند «ایکسونامی» با محسن آقایی نویسنده و کارگردان مستند از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار شد، گفت: طی این تماس تلفنی کارگردان مستند به تشریح ابعاد مختلف فیلم، چگونگی ساخت و پیام اصلی فیلم پرداخت که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha