وحید نظریان مشاور امور قرآنی استاندار کرمانشاه شد
کد خبر: 4155059
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

وحید نظریان مشاور امور قرآنی استاندار کرمانشاه شد

محمدطیب صحرایی در حکمی وحید نظریان را به عنوان مشاور استاندار در امور قرآنی منصوب کرد.

وحید نظریان مشاور امور قرآنی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در حکمی وحید نظریان را به عنوان مشاور استاندار در امور قرآنی منصوب کرد. این چهره قرآنی کرمانشاه سوابق و افتخارات متعددی در کارنامه خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سفیر و مبلغ قرآن رسمی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، فینالیست پنج دوره مسابقات سراسری جمهوری اسلامی ایران، داوری مسابقات قرآن در سطوح مختلف کشوری، منطقه‌ای، استانی، مسئول، دبیر و برگزارکننده جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان، تلاوت در محضر مقام معظم رهبری به دفعات در سال‌های مختلف و دارنده مقام اول استان در حدود ۱۵ دوره اشاره کرد.

کیوان حسینی، از فعالین قرآنی استان کرمانشاه در رابطه یاد شده به ایکنا، گفت: انتصاب شایسته وحید نظریان که به حق از مفاخر استان و کشور است را به عنوان مشاور امور قرآنی استاندار کرمانشاه به ایشان و جامعه قرآنی استان کرمانشاه تبریک می‌گویم.

وی افزود: اطمینان دارم که وحید نظریان در خدمت به ساحت مقدس قرآن و قرآنیان و عموم جامعه تمامی مساعی خود را به کار خواهد گرفت و در این راه تلاش و همکاری یکایک اعضای شریف جامعه قرآنی استان به فضل خداوند متعال راهگشا و مددکار خواهد بود.

این چهره و فعال قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: بدیهی است که این کمترین خادم قرآن و قرآنیان و سایر اعضای جامعه فاخر و گرانقدر قرآنی استان در مساعدت و همراهی ایشان در خدمتگزاری این ساحت مقدس تمامی تلاش و بضاعت ناچیز خود را به خواست خداوند متعال به کار خواهیم گرفت.

حسینی در پایان با آرزوی توفیق برای وحید نظریان در این راه، افزود: برای تمامی خادمین به ساحت مقدس قرآن توفیق، سلامت و حسن عاقبت مسئلت دارم و مراتب تقدیر و قدردانی خود را از محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه همچنین از نماینده شریف مردم استان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دکتر محمد رشیدی در این حسن تدبیر ابراز می‌دارم.

انتهای پیام
captcha