ارزیابی آثار ارسالی مسابقات مدهامتان در بخش کانونی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد
کد خبر: 4160317
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
حجت‌الاسلام کلات‌پور:

ارزیابی آثار ارسالی مسابقات مدهامتان در بخش کانونی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از پایان داوری آثار ارسالی به مسابقات قرآنی مدهامتان در کرمانشاه در شانزدهمین دوره آن خبر داد و گفت: ارزیابی آثار ارسالی به این دوره از مسابقات در بخش ویژه کانونی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور انجام و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: داوری آثار ارسالی به شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان در کرمانشاه با حضور ۷ داور برتر کشوری به پایان رسید. این مسابقات در کرمانشاه با حضور یک هراز و ۵۳۵ نفر از بچه‌های مسجد در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در کرمانشاه با گذراندن مراحل مختلف و آزمون برخط رشته‌های حفظ جزء سی، مفاهیم قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) با استقبال بسیار خوب اعضای کانون‌های مساجد استان به پایان رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه تصریح کرد: آثار ارسالی متسابقین این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء سی، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل‌بیت(ع) انجام گرفت.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان یادآور شد: این رویداد قرآنی در رده‌های سنی کودکان زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال برگزار شد.

انتهای پیام
captcha