توزیع بیستمین مرحله نذر قربانی ماه محرم در مناطق محروم کرمانشاه
کد خبر: 4161349
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

توزیع بیستمین مرحله نذر قربانی ماه محرم در مناطق محروم کرمانشاه

بیستمین مرحله از نذر قربانی مشارکتی ماه محرم در راستای اجرای طرح قربانی اول ماه در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد.

توزیع بیستمین مرحله نذر قربانی ماه محرم در مناطق محروم کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، در راستای اجرای طرح قربانی اول ماه و در بیستمین مرحله از این طرح در استان کرمانشاه یک‌هزار و ۲۰۰ بسته نذر قربانی در مناطق محروم توزیع شد.

نذر قربانی مشارکتی «ماه محرم» ارسالی از مؤسسه حضرت خدیجه(س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در این خصوص به ایکنا، گفت: کمک‌های مؤمنانه به مناسبت ماه محرم در استان کرمانشاه در بین خانواده‌های محروم و کم برخوردار مناطق محروم توزیع شد.

وی افزود: مراحل شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های محروم در سامانه مؤسسه حضرت خدیجه(س) همچنین توزیع و نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: طرح نذر قربانی اول هر ماه در راستای اشاعه قربانی و توسعه و مشارکت خیران به ویژه بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های مساجد، است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان یادآور شد: بیستمین مرحله از نذر قربانی در کرمانشاه در اختیار مدیران کانون‌های مساجد مناطق محروم شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، دالاهو، گیلانغرب، هرسین، صحنه، سنقر و کنگاور قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha