برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ماه به روایت آه» در کرمانشاه
کد خبر: 4162480
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ماه به روایت آه» در کرمانشاه

مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «ماه به روایت آه» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاهحجت‌الاسلام افشین کلات‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های مساجد خبر داد و اظهار کرد: مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «ماه به روایت آه» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند با تهیه نسخه الکترونیکی و صوتی کتاب و همچنین سؤالات مسابقه به سامانه باشگاه کتاب‌خوانی صدتایی‌ها به نشانی bk۱۰۰.farhangsara.ir مراجعه و پاسخ سؤالات مسابقه را ارسال کنند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: از دانش‌آموزان و نوجوانان مقاطع تحصیلی متوسصطه دوره اول و دوم هم دعوت می‌کنیم تا برای شرکت در این مسابقه با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ و با دریافت لینک ثبت‌نام باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها و عضویت در سایت باشگاه، نسبت به شرکت در مسابقه به شیوه برخط اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این مسابقه می‌توانند با شماره ۹۶۶۵۳۶۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha