آموزه‌های قرآن در جامعه نهادینه و پیاده شود
کد خبر: 4164865
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
استاندار کرمانشاه:

آموزه‌های قرآن در جامعه نهادینه و پیاده شود

صحرایی در مراسم اختتامیه چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی گفت: آموزه‌های قرآن کریم باید در جامعه نهادینه و پیاده شود و امروز هرچه پیچیدگی بیشتر می‌شود نیاز بیشتری به قرآن پیدا می‌کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه، امروز، سوم شهریورماه در مراسم اختتامیه رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بخش دختران در تالار انتظار شهر کرمانشاه با اشاره به ضرورت نهادینه شدن آموزه‌های  قرآن کریم در جامعه اظهار کرد: امروز هرچه پیچیدگی بیشتر شود نیاز بیشتری به قرآن پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی افزود: امروز همه از جوان، نوجوان و بزرگسال به دلایل مختلفی در معرض هجمه‌های سنگین فکری، سیاسی و اقتصادی هستند و در این راه دشمنان با قراردادن هر حیله‌ای سعی دارند تا ما بر مبنای قرآن زندگی نکنیم.

صحرایی با اشاره به هتاکی‌ها به ساحت قرآن کریم گفت: دشمنان اسلام و قرآن در آخرین اقدام خود چاره‌ای جز به آتش کشیدن قرآن نداشتند، چراکه سال‌ها برای به انزوا کشاندن آن تلاش و هزینه کردند، اما موفق نشدند.

استاندار کرمانشاه در پایان خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: تلاش کنیم تا لایه‌های ژرف قرآن کریم را بهتر از قبل بشناسیم و آموزه‌های این کتاب الهی را در زندگی خود به‌کار گیریم.

انتهای پیام
captcha