اعزام دو کاروان دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه به کربلا
کد خبر: 4165381
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

اعزام دو کاروان دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه به کربلا

رئیس اداره فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعزام دو کاروان دانشجویی و یک کاروان از کارکنان این دانشگاه به کربلای معلی خبر داد و گفت: طی هفته جاری گروه دوم از دانشجویان این دانشگاه در قالب کاروان اربعین به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

اعزام دو کاروان دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه به کربلا

منصور پاشایی وحید، رئیس اداره فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اعزام دو کاروان دانشجویی و کارمندی این دانشگاه به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: طی هفته جاری گروه دوم از کاروان دانشجویی این دانشگاه به کربلای معلی در قالب کاروان اربعین اعزام خواهند شد.

وی در خصوص برنامه‌ریزی این اعزام‌ها، افزود: تلاش‌های این معاونت برای برنامه‌ریزی این سفر شایسته تقدیر است که زمینه حضور کارکنان و دانشجویان این دانشگاه را به کربلای معلی فراهم کرده و این امر موجب شد تا تک تک این زائران با کوله‌باری پرتوشه از این سفر معنوی بازگردند.

پاشایی در ادامه از اربعین حسینی به عنوان جلوه اقتدار و وحدت امت اسلامی یاد کرد و گفت: اربعین حسینی ظرفیت بزرگی برای انتقال مفاهیم و فرهنگ قیام عاشوراست که باید از آن بهره گرفت.

رئیس اداره فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: اربعین از مناسک جمعی است که برای تمامی اقشار جامعه است و برای تمامی دانشجویان به عنوان آینده‌سازان کشور درس‌ها و پیام‌های بسیاری دارد.

وی در پایان از برپایی موکب به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه در مرز خسروی خبر داد و افزود: این موکب به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha