کارگاه آمادگی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4168292
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

کارگاه آمادگی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه برگزار شد

اولین جلسه کارگاه ارتقاء تجوید، وقف و ابتدا قرآن کریم ویژه متسابقین راه یافته به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری کارگاه آمادگی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: اولین جلسه کارگاه ارتقاء تجوید، وقف و ابتدا قرآن کریم ویژه متسابقین راه یافته به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن با حضور اساتید دوره (کیوان حسینی و مهدی پریزاد) روز گذشته در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آمادگی پیش از حضور متسابقین در مسابقات مرحله کشوری به منظور آمادگی بیشتر برگزار می‌شود که کارگاه ارتقاء تجوید، وقف و ابتدا اولین جلسه این کارگاه‌ها بود که در قالب برگزاری کارگاه‌های بیشتر تا آمادگی کامل متسابقین ادامه دارد.

سهیلی به سطح برگزاری کارگاه آموزشی برگزار شده نیز اشاره کرد و گفت: هرساله سطح متسابقین و کارگاه‌های آموزشی نسبت به سال‌های گذشته از سطح کیفی و کمی مناسب‌تری برخوردار است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان برگزاری کارگاه‌های آمادگی پیش از مسابقات قرآن را بسیار ضروری دانست و یادآور شد: این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید شاخص و پیشکسوت قرآنی می‌تواند به ارتقاء دانسته‌های راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات کمک شایانی باشد و همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha