طرح مردمی «ماه عسکری» در کرمانشاه اجرا می‌شود
کد خبر: 4170862
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

طرح مردمی «ماه عسکری» در کرمانشاه اجرا می‌شود

طرح مردمی «ماه عسکری» از سالروز شهادت تا ولادت امام حسن عسکری(ع) به مدت یک‌ماه با محوریت رسیدگی و کمک به محرومان به نام امام عسکری(ع) و نشر احادیث آن حضرت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

اجرای طرح مردمی «ماه عسکری» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طرح مردمی «ماه عسکری» از سالروز شهادت تا ولادت امام حسن عسکری(ع) به مدت یک‌ماه از ۸ ربیع‌الاول تا ۸ ربیع‌الثانی از دوم مهر تا دوم آبان با محوریت رسیدگی و کمک به محرومان به نام امام عسکری(ع) و نشر احادیث آن حضرت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

عموم محبان ائمه(ع)، مساجد، هیئت‌های مذهبی، بقاع متبرکه، مراکز علمی-حوزوی و دانشگاهی و مدارس می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با هر اقدام خیر و خداپسندانه که سبب رضایت حضرت عسکری(ع) می‌شود، مشارکت داشته باشند همچنین صاحب نظران می‌توانند در این طرح با کمک به آشنایی هر چه بیشتر مردم با سیره و سنت امام حسن عسکری(ع) شرکت کنند.

رسیدگی و کمک به محرومان به نام امام عسکری(ع)، نشر احادیث آن حضرت در فضای مجازی، مطالعه کتاب‌های منتشر شده با موضوع حضرت به صورت فردی و خانوادگی و پیشنهاد کتاب‌های مفید به دوستان، نصب نماد عزا در ایام شهادت و آذین‌بندی در ایام ولادت امام حسن عسکری(ع) در منزل و محل کار، قرائت و ختم قرآن کریم و هدیه به ساحت مقدس آن حضرت از محورهای مشارکت در این طرح است.

قرائت روزانه صلوات خاصه امام عسکری(ع) در این یک‌ماه، توجه ویژه به روز‌های پنجشنبه به عنوان روز زیارتی آن حضرت و دعوت دوستان و آشنایان به مشارکت در طرح ماه عسکری(ع) از دیگر محور‌های مشارکت در این طرح خواهد بود.

یادآور می‌شود، طر «ماه عسکری» به شیوه کاملاً مردمی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha