برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 4172938
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
به مناسبت هفته وقف؛

برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته وقف به همت این اداره‌کل ۲۰ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه با حضور قراء برجسته استان درحال برگزار شدن است.

سهیلی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه
ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه به برپایی ۲۰ محفل انس با قرآن در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن یاد شده با هدف و به مناسبت هفته وقف خواهد بود.
 
وی افزود: تمام تلاش ما از برگزاری محافل انس با قرآن طی هفته وقف در شهر و استان کرمانشاه جذب و هدایت جوانان و نوجوانان به سمت قرآن و امور قرآنی است.
 
سهیلی یادآور شد: ترویج فرهنگ قرآنی درکنار توجه به وقف و امور واقفان از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در این راستا و ترویج امور قرآنی، تلاش‌های بسیاری انجام گرفته است.
 
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: تلاش برای نهادینه کردن امور قرآنی در جامعه از وظایف مهمی است که برعهده داریم و امیدواریم تا با همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط در برنامه‌های قرآنی به مباحث قرآن و عترت بیش از پیش در جامعه توجه شود.
انتهای پیام
captcha