فعالیت ۱۱ مرکز افق در جوار امامزادگان در کرمانشاه
کد خبر: 4173547
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

فعالیت ۱۱ مرکز افق در جوار امامزادگان در کرمانشاه

معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۱ مرکز افق در جوار امامزادگان در استان، گفت: رویکرد مراکز افق بقاع متبرکه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده است.

حجت‌الاسلام میرزایی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۱ مرکز افق بقاع متبرکه در استان با بیان اینکه این مراکز از رویکرد‌های سازمان اوقاف هستند و در راستای فعالیت‌های گسترده فرهنگی و قرآنی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: در بحث مراکز افق که مبنای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند در حوزه سبک زندگی برنامه‌های جدیدی در کنار فعالیت‌های قرآنی آغاز شده است.

وی افزود: نسبت به توسعه «مراکز افق» و کیفی‌سازی فعالیت‌های اجرایی آن اهتمام لازم را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: یکی از اهداف مراکز افق بقاع متبرکه با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت ابعاد مختلف آن است. باید در بستر مراکز افق به انجام فعالیت‌های اجتماعی پرداخت تا از این طریق شاهد تقویت ابعاد اجتماعی این مراکز باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بیان کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان، ظرفیتی مهم در جامعه هستند که باید به عنوان قطب‌های فرهنگی نقشی اساسی در توسعه فرهنگی ایفا کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید به ارزیابی مستمر کیفیت برنامه‌های مراکز افق و ایجاد تمهیداتی برای ارتقاء مستمر سطح کمی و کیفی آن همت کنیم، گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مؤثر در مراکز افق لازم است و در این زمینه باید طرح‌ریزی انجام شود که تا امروز نیز از سیاست‌های اصلی این اداره‌کل لحاظ کردن این موضوع بوده است.

انتهای پیام
captcha