دوره‌های آموزش حفظ در علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4174350
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

دوره‌های آموزش حفظ در علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی کارگروه حفظ قرآن در وزارت بهداشت و لزوم پرداختن به رشته‌های حفظ قرآن کریم، گفت: این مرکز قصد دارد تا طی شش ماه دوم سال برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم برگزار کند.

رسول قاسمی علوم پزشکی کرمانشاه

رسول قاسمی، رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی کارگروه حفظ قرآن کریم در وزارت بهداشت، اظهار کرد: راه‌اندازی کارگروه حفظ قرآن با تأکید بر اهمیت پرداختن به رشته‌ها و فعالیت‌های قرآنی برای تمرکز بیشتر بر فعالیت مراکز قرآن و عترت دانشگاه به ویژه بر رشته‌های مرتبط با حفظ قرآن کریم است که در این راستا مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه برای نیمه دوم سال این برنامه را دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزش حفظ دارد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم زمینه‌ساز مقدمات ضروری برای آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر را فراهم می‌کند.

قاسمی با تأکید بر لزوم ارتقاء جایگاه حفظ و حافظان قرآن در فرآینده‌های آموزشی، گفت: یکی از برنامه‌های مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی حمایت از فعالیت برنامه‌های قرآنی حفظ به کمک دانشجویان از طریق مراکز قرآنی دانشگاهی است.

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان استفاده بهینه از برکات معنوی قرآن کریم این عطیه الهی را مهم دانست و افزود: سعی داریم تا با برنامه‌ریزی مناسب بسترساز ارتقای رتبه‌های قرآنی در این دانشگاه باشیم و بتوانیم چهره‌های قرآنی را به جامعه بزرگ قرآنی دانشگاه به ویژه در رشته حفظ قرآن کریم معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha