امام جمعه کرمانشاه معرفی شد
کد خبر: 4176520
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

امام جمعه کرمانشاه معرفی شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور معرفی شد.

امام جمعه کرمانشاه معرفی شد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه، ائمه جمعه شهرستان‌ها، خانواده شهدا و جمعی از مسئولین کشوری، لشکری و استانی مراسم تکریم و معارفه نمایندگان ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه در تالار انتظار امروز ۲۷ مهرماه برگزار شد.

در این مراسم محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه به اتفاقات اخیر فلسطین اشاره و اظهار کرد: طی روز‌های اخیر اتفاقات ناگواری در سرزمین فلسطین رخ داد، اما با وجود این اتفاقات امید است به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

وی حضور نائب‌های ولی‌فقیه را منشأ برکت دانست و افزود: به دلیل برکات وجودی این افراد باید در مسیر مبتنی بر دارا بودن حجت‌های الهی با آنان همراه و هم مسیر باشیم.

صحرایی در ادامه با تقدیر و تشکر از آیت‌الله علما به پاس سال‌ها تلاش و هدایت مردم در استان کرمانشاه، گفت: پس از ۱۶ سال تلاش ایشان در استان از سوی مردم کرمانشاه آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برایشان داریم.

استاندار کرمانشاه در پایان با خوشامدگویی به نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: حضور چنین شخصیتی در کرمانشاه مایه برکت و راهنمایی بسیار است و ما مردم کرمانشاه همانند همیشه در این مسیر همراه خواهیم بود.

یادآور می‌شود، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان منصوب و معارفه شد.

آیت‌الله مصطفی علما از سال ۱۳۸۶ طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری منصوب و به مدت ۱۶ سال به عنوان پدر معنوی مردم کرمانشاه عهده‌دار این منصب در استان بوده است.

انتهای پیام
captcha