برگزاری دوره توانمندسازی ویژه نوجوانان کانون‌های مساجد
کد خبر: 4177291
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه نوجوانان کانون‌های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی ویژه نوجوانان در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی براساس برنامه مشخص برنامه‌ریزی شده و در راستای جذب نوجوانان به مسجد و سپردن مسئولیت به آنان در کانون‌ها خواهد بود.

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه نوجوانان کانون‌های مساجد
حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به رویکرد این ستاد برای جذب نوجوانان و مسئولیت‌دهی به آنان در کانون‌های مساجد، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی براساس برنامه مشخص برنامه‌ریزی شده که در راستای جذب نوجوانان به مسجد و سپردن مسئولیت به آنان در کانون‌ها خواهد بود.
 
وی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضاء کانون‌های مساجد، افزود: سپردن مسئولیت به نوجوانان در مسیر کادرسازی برای آینده کانون‌هاست.
 
حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: هر کانون با توجه به توان و فعالیت خود در جذب نوجوانان باید تلاش کند و به ساماندهی اعضاء در بخش‌های مختلف بپردازد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه تأکید کرد: آموزش و توانمندسازی نوجوانان در کانون‌های مساجد در دستور کار است چراکه از این طریق می‌توان به کیفیت و عملکرد مثبت رسید.
 
وی در پایان تصریح کرد: کادرسازی برای کانون‌های مساجد لازم است و باید فعالان این حوزه آموزش ببینند.
انتهای پیام
captcha