پویش «لبخند ایران» تا ۱۶ آذر در کرمانشاه ادامه دارد
کد خبر: 4177824
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

پویش «لبخند ایران» تا ۱۶ آذر در کرمانشاه ادامه دارد

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه پویش «لبخند ایران» تا ۱۶ آذر در کرمانشاه، گفت: در پویش «لبخند ایران» دانشجویان با هدف محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر حضور یافته و خدمت می‌کنند.

پویش «لبخند ایران» تا ۱۶ آذر در کرمانشاه ادامه دارد

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: لبخند ایران عنوان پویشی سراسری در کشور است که قرارگاه‌های دانشجویی برای خدمت به مردم مناطق محروم در مناطق حاشیه‌ای عهده‌دار اجرای آن شده‌اند.

وی با اشاره به اهداف پویش، افزود: تقویت انسجام و همبستگی ملی بین دانشجویان و افزایش سطح مسئولیت‌پذیری اجتماعی و آشنایی با مسائل و مشکلات کشور همچنین افزایش سطح تماس گروه‌های جهادی با جامعه مخاطب دانشگاهی، کمک به احیا و فراگیری شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، استمرار فعالیت بدنه تشکل دانشجویی در محله‌های حاشیه‌نشین و به کارگیری ظرفیت دانشجویان در اردو‌های هجرت از اهداف اجرای پویش است.

امجدیان تصریح کرد: اجرای این پویش از ۱۵ مهرماه با برپایی ۶ غرفه دانشگاهی آغاز شده که از ابتدای آبان وارد فاز عملیاتی و حضور در محلات محروم و حاشیه شهر شده است که تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: فعالیت در چهار عرصه آموزشی تربیتی، فرهنگی، فنی عمرانی و بهداشت و درمان از اهداف اصلی فعالیت این پویش است که عرصه کتابخوانی و ورزش نیز به آن اضافه شده که در این راستا ۱۰ اردوی جهادی در کرمانشاه با حضور ۲۰۰ دانشجو در قالب‌های تخصصی به آن اضافه شده است.

انتهای پیام
captcha