۱۳ آبان؛ نماد عینی استکبارستیزی
کد خبر: 4178810
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

۱۳ آبان؛ نماد عینی استکبارستیزی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو با بیان اینکه ۱۳ آبان سند مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی است، گفت: جوانان ایران اسلامی همواره در مبارزه با استکبار جهانی نقش فعال و فراموش نشدنی ایفا کرده‌اند و ۱۳ آبان ریشه در مبارزه و قیام قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب دارد.

۱۳ آبان نماد عینی استکبارستیزی است

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش‌آموز و شهید محمدحسین فهمیده، اظهار کرد: سیزده آبان یادآور حماسه، ایثار و فداکاری نوجوانان و جوانانی است که خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

وی افزود: آبان‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار و نظام سلطه حاوی پیام‌های معناداری است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نوجوانان و جوانان بسیار راهگشاست و می‌تواند هوشیاری در برابر توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان در جامعه را تضمین کند و دائمی سازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو تصریح کرد: ۱۳ آبان محصول فرهنگ اسلام ناب و محصول نگاه جهادی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری است و بروز و ظهور این نماد در ۱۳ آبان یادآور اتفاقات مهم و تاریخ‌ساز در انقلاب اسلامی است که نباید فراموش شود.

حجت‌الاسلام کریمی در ادامه با بیان اینکه دشمنان قسم خوره اسلام و انقلاب لحظه‌ای از توطئه دست برنمی‌دارند، افزود: باید برای خنثی‌سازی این دسیسه‌ها هوشیار و آگاه باشیم و یوم‌الله ۱۳ آبان روز خروش ملت علیه استکبار جهانی است.

وی به جنایات رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در یوم‌الله ۱۳ آبان با فریاد دشمن‌کوب «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پاسخی قاطع به جنایات ضد بشری رژیم کودک‌کش اسرائیل خواهند داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان تأکید کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار است.

انتهای پیام
captcha