شورای قرآن؛ مطالبه‌کننده حقوق قرآنیان
کد خبر: 4182103
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

شورای قرآن؛ مطالبه‌کننده حقوق قرآنیان

رئیس شورای قرآن استان کرمانشاه گفت: شورای قرآن کرمانشاه به عنوان مجموعه‌ای که به تازگی تشکیل شده می‌تواند در قالب یک اتحادیه در خدمت قرآنیان استان و به عنوان دنبال‌کننده و مطالبه‌کننده حقوق قرآنیان همراه و هم‌قدم با مجموعه‌های قرآنی باشد.

سعید کریمی‌خو شورای قرآن استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی استان کرمانشاه همراه با گرامیداشت سومین سالگرد مرحوم استاد هوشنگ یاری شامگاه گذشته ۲۳ آبان‌ماه در محل حسینیه ثقلین با حضور چهره‌ها و فعالین قرآنی استان کرمانشاه برگزار شد. این نشست همراه با تلاوت قاریان برجسته استان و قاری بین‌المللی قرآن کریم حمیدرضا احمدی‌وفا بود.

سعید کریمی‌خو، رئیس شورای قرآن استان کرمانشاه در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد سه‌ماه این شورا، اظهار کرد: این شورا پس از جلسه انتخابات که اواخر تیرماه امسال برگزار شد با مشخص شدن اعضای آن کار خود را آغاز کرد که در ابتدای راه از زحمات اعضای شورای اول قرآن استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: بجاست که در ابتدای این نشست از بزرگان قرآنی استان که در این جمع حضور دارند تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم، بزرگانی که سال‌ها در این عرصه کار و تلاش کرده‌اند و نتیجه زحمات ایشان، هم‌افزایی و همراهی قرآنیان استان است.

کریمی‌خو در ادامه با اشاره به تشکیل شورای قرآنی استان، گفت: شورای قرآن کرمانشاه به عنوان مجموعه‌ای که به تازگی تشکیل شده می‌تواند در قالب یک اتحادیه در خدمت قرآنیان استان و به عنوان دنبال‌کننده و مطالبه‌کننده حقوق قرآنیان همراه و هم‌قدم با مجموعه‌های قرآنی باشد.

رئیس شورای قرآن استان کرمانشاه تصریح کرد: در مدت سه‌ماه گذشته با برخی از مسئولان استان برای مطرح شدن مشکلات و خواست‌های قرآنیان به عنوان یک مجموعه مردمی دیدار داشتیم.

وی اظهار کرد: در راستای دیدار‌های انجام شده با مسئلان خدمت آیت‌الله علما، امام جمعه وقت کرمانشاه رسیدیم که بر مردمی بودن شورا و اجرای کار‌های آن به این شیوه تأکید داشتند و منشور تهیه شده شورا نیز به تائید و استناد ایشان رسید.

کریمی‌خو افزود: قدم نهادن در این راه مسئولیت سنگینی بردوش مانهاده که معتقدیم کاری سخت، اما پربرکت است و در این مسیر نیازمند یاری شما هستیم که با کمک شما عزیزان قرآنی کار‌های خوب و پر رونقی در این عرصه رقم خواهد خورد.

رئیس شورای قرآن استان یادآور شد: در دیداری که با استاندار کرمانشاه به عنوان یک چهره برجسته قرآنی داشتیم ایشان نکاتی را به اعضای گروه گوشزد کردند که از جمله آن‌ها اینکه این شورا رقیب هیچ مجموعه‌ای نباشد و اگر بناست کاری انجام شود، برای قرآن باشد.

وی به ذکر برخی از فعالیت‌های سه‌ماه این شورا پرداخت و گفت: گام‌های بزرگی طی مدت کوتاهی که این شورا تشکیل شده برداشتیم که برخی از آن‌ها رفاهی است و ویژه فعالین قرآنی تدارک دیده شده که بخشی از آن هنوز به نتیجه نرسیده که به ذکر جزئیات آن فعلا نمی‌پردازیم تا به نتیجه رسیدن آن و سپس اعلام خواهد شد.

کریمی‌خو بیان کرد: برای به نتیجه رسیدن فعالیت این شورا نیازمند همکاری تمام فعالین قرآنی این استان هستیم و قدردان زحمات تک تک اعضاء که هدفشان خدمت به جامعه قرآنی استان است.

رئیس شورای قرآن استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه این نشست؛ نشست تخصصی قرآنیان استان کرمانشاه بود، گفت: در این جمع خادمان قرآن کریم از خداوند متعال خواستارم تا همه ما سرباز قرآن کریم، اهل بیت(ع) و از سربازان امام زمان(عج) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام
captcha