فراخوان نهمین جشنواره ایده‌های مسجدی در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4187762
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
یا محور برگزاری انتخابات پرشور؛

فراخوان نهمین جشنواره ایده‌های مسجدی در کرمانشاه اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از اعلام فراخوان نهمین جشنواره ایده‌های مسجدی با محور نقش مسجد در امیدآفرینی، ایجاد نشاط در محله و برگزاری انتخابات پرشور خبر داد.

حجت‌الاسلام جلالی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: با هدف دریافت، انتشار و به اشتراک گذاشتن ایده‌های نو و ارزنده در برنامه‌های فاخر مساجد فراخوان نهمین جشنواره «ایده‌های مسجدی» اعلام شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به موضوعات مسجدی برای رونق دادن به رشد و تعالی مساجد می‌توانند ایده‌های خود را در قالب «متن و پوستر» به آدرس https://eitaa.com/Khabarnegaremasajed در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: موضوعات این جشنواره «راه‌های برقرار نمودن مسجد، راه‌های رونق‌بخشی به کرسی‌های تلاوت قرآن، نقش مسجد در امیدآفرینی و ایجاد نشاط در محله، نقش مسجد در برگزاری انتخابات پرشور، نقش مسجد در ارائه سبک زندگی اسلامی و نقش مسجد در ایجاد روحیه مقاومت» است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان یادآور شد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا پایان ۲۸ آذرماه اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha