حضرت عیسی(ع) عمرشان در راه مبارزه با ستمکاران یهود گذشت
کد خبر: 4189332
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

حضرت عیسی(ع) عمرشان در راه مبارزه با ستمکاران یهود گذشت

امام جعمه کرمانشاه گفت: حضرت عیسی(ع) عمرشان در راه مبارزه با ستمکاران یهود گذشت و جا دارد پیروان آن پیامبر الهی با پیروی از سیره و سنت آن حضرت دست از حمایت و همکاری با جنایتکاران صهیونیست در ظلم و خونریزی علیه افراد بیگانه بکشند.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نمار جمعه یکم دی در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به اینکه حضرت عیسی(ع) پیامبری مهربان و دلسوز بودند و اهل خونریزی و جنایت و نسل‌کشی و کودک‌کشی نبودند، اظهار کرد: حضرت عیسی(ع) عمرشان در راه مبارزه با ستمکاران یهود گذشت و جا دارد پیروان آن پیامبر الهی با پیروی از سیره و سنت آن حضرت دست از حمایت و همکاری با جنایتکاران صهیونیست در ظلم و خونریزی علیه افراد بیگانه بکشند.
 
وی با اشاره به اینکه ظالمان فردی شبیه به حضرت مسیح(ع) را به صلیب کشیدند و به گمان خود او را کشتند، افزود: خداوند متعال حضرت عیسی(ع) را به آسمان برد تا به همراه حضرت ولی‌عصر(عج) رجعت کنند و امام زمان(عج) را یاری بفرمایند.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اقدامات انصارالله یمن و کار‌های بزرگی که طی روز‌های اخیر انجام داده‌اند، بیان کرد: در روز‌های اخیر حمل و نقل دریایی رژیم صهیونیستی را مختل کرده و این موضوع تزلزل و ضعف رژیم صهیونیستی را آشکارتر از همیشه کرده است.
 
حجت‌الاسلام غفوری به بی‌تفاوتی کشور‌های اسلامی منطقه در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد و گفت: کشور‌های اسلامی منطقه باید از گروه‌های کوچک مثل حماس و انصارالله یمن درس بگیرند و نسبت به مردم مظلوم فلسطین احساس مسئولیت کنند.
 
وی در ادامه به سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: نهضت سوادآموزی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این اقدام بسیار بزرگ از سوی امام راحل بود و به برکت این اقدام امروز ۹۷ درصد مردم کشورمان باسواد هستند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: توجه جدی به موضوع کودکان بازمانده از تحصیل مهم است و جا دارد تا دستگاه‌های متولی به این موضوع وارد شود.
 
امام جمعه کرمانشاه به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره و یادآور شد: ایستادگی و استقامت و مجاهدت مادران و همسران شهدا الگوست.
 
وی تصریح کرد: استقامت و ایستادگی خانواده شهدا جامعه ما را از توطئه‌های استکبار جهانی حفظ کرده است.
 
حجت‌الاسلام غفوری در پایان به مراسم تشییع پیکر ها‌ی مطهر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان کرمانشاه اشاره و از حضور گسترده مردم در این آئین معنوی قدردانی کرد.
انتهای پیام
captcha