جشن تکلیف ۳۱۳ دانش‌آموز دختر در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4193884
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

جشن تکلیف ۳۱۳ دانش‌آموز دختر در کرمانشاه برگزار شد

مراسم جشن تکلیف ۳۱۳ دانش‌آموز دختر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، امروز، ۲۴ دی‌ماه در حسینیه علمدار این استان برگزار شد.

جشن تکلیف ۳۱۳ دانش‌آموز دختر کرمانشاهیبه گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم جشن تکلیف ۳۱۳ دانش‌آموز دختر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، امروز، ۲۴ دی‌ماه در حسینیه علمدار این استان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شیرینی برنامه امروز در ذهن دختران حاضر در این برنامه ثبت خواهد شد، گفت: برنامه‌های خوبی در حوزه فرهنگی از سوی شهرداری کرمانشاه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن معارف اخلاقی و تربیتی یک برنامه اولویت‌دار است، افزود: با ورود دانش‌آموزان به سن تکلیف، احکام روح‌بخش دین اسلام برای این قشر نقش مهمی ایفا می‌کند و این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط با خالق هستی و آغازی برای انجام تکالیف دینی و دوری از گناه است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری این جشن گام مهمی در مسیر تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین محسوب می‌شود، تصریح کرد: کرمانشاه نیازمند فرهنگ دینی است و برخی از برنامه‌هایی که در حال اجرا شدن از سوی شهرداری است نشان می‌دهد این مجموعه به موضوعات فرهنگی اهمیت می‌دهد.

انتهای پیام
captcha