برنامه‌های سه‌ماهه شورای قرآن کرمانشاه تشریح شد
کد خبر: 4197454
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

برنامه‌های سه‌ماهه شورای قرآن کرمانشاه تشریح شد

عضو شورای قرآنی کرماشاه گفت: در جلسه شورای اداری استان برنامه‌های سه‌ماهه شورای قرآنی کرمانشاه تشریح و در بخشی از آن بر مشارکت و نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تأکید شد.

کیوان حسینی عضو شورای قرآنی استان کرمانشاه

کیوان حسینی، عضو شورای قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری استان با حضور امام جمعه و استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: در این جلسه دبیر شورای قرآنی استان با تشریح برنامه‌های سه‌ماهه شورای قرآن بر نقش ادارات و دستگاه‌های اجرایی بر همکاری برای انجام فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد.

حسینی تصریح کرد: حمایت از برنامه‌ها و ایجاد موج و فضای قرآنی در بین آحاد جامعه و رسانه‌ها طی ایام پربرکت پیش‌رو همچنین مشارکت و نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بخشی از برنامه‌های تشریح شده این جلسه بود.

این عضو شورای قرآنی استان کرمانشاه گفت: بخشی از دستور جلسه تشریح برنامه‌های قرآنی استان و فعالیت‌های قرآنی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بود.

وی اظهار کرد: فرصت‌های زیادی در توسعه فرهنگ قرآنی توسط دستگاه‌های مختلف فراهم شده که اگر بتوانیم با همکاری بین دستگاهی ظرفیت‌های مردمی موجود در جامعه را تقویت و پشتیبانی کنیم، می‌توانیم حرکتی جهادی در زمینه ترویج سبک زندگی قرآنی رقم بزنیم.

حسینی در پایان گفت: طراحی مسیر برای هم‌افزایی بین دستگاه‌ها مهم‌ترین قدمی است که باید برداریم، چون زمانی که هم‌افزایی رقم بخورد، رشد فعالیت‌های قرآنی تصاعدی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha