اجلاس استانی نماز در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4197889
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

اجلاس استانی نماز در کرمانشاه برگزار می‌شود

اجلاس استانی نماز در کرمانشاه با تقدیر از برترین‌های حوزه نماز دانش‌آموزی ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

فضل‌الله پرنوره آموزش و پرورش کرمانشاه

فضل‌الله پرنوره، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری اجلاس استانی نماز در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور مدیران استانی ۲۵ بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی این مراسم پس از داوری آثار ارسالی در حوزه نماز در مراکز و محیط‌های تحصیلی از اثرات برتر ۲۴ منطقه آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان تقدیر می‌شود.

پرنوره در ادامه با اشاره به برپایی پنجمین اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی که اردیبهشت‌ماه سال آینده در استان لرستان برگزار خواهد شد، گفت: این اجلاس با هدف گسترش فرهنگ اقامه نماز و زمینه‌سازی برای توجه دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان به برپایی نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نهادینه‌سازی و تقویت همکاری مدرسه با مراکز فرهنگی، تبادل تجربیات و عملکرد‌های موفق در حوزه اقامه نماز و تجلیل از فعالان نماز صف تا ستاد از دیگر اهداف برپایی اجلاس نماز است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: از استان کرمانشاه ۱۵ نفر فعال حوزه نماز در سطح مدارس، منطقه، شهرستان و استان به عنوان برترین به اجلاس سراسری معرفی خواهند شد.

پرنوره در پایان، بیان کرد: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز باید گفتمان‌سازی شود و آموزه‌های دینی و قرآنی به شکلی زیبا به مخاطبان نسل جوان و نوجوان انتقال یابد.

انتهای پیام
captcha