میزبانی بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه از برنامه‌های نیمه شعبان
کد خبر: 4200331
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

میزبانی بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه از برنامه‌های نیمه شعبان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به میزبانی بقاع متبرکه شاخص این استان از برنامه‌های نیمه شعبان گفت: اجرای برنامه‌ها طی این ایام با هدف تبیین فرهنگ مهدویت و ایجاد نشاط در جامعه به‌ویژه نسل جوان برگزار می‌شود.

بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان برنامه‌های نیمه شعبان

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به میزبانی بقاع متبرکه شاخص این استان از برنامه‌های نیمه شعبان اظهار کرد: بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه میزبان اجرای برنامه‌های نیمه شعبان با محوریت برگزاری سخنرانی با موضوع فرهنگ مهدویت و برپایی خیمه‌های معرفت و پرداختن به مباحثی، چون بیان دستاورد‌های نظام و اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم می‌پردازند.

وی به بحث اعزام مبلغ به‌مناسبت ایام و اعیاد شعبانیه اشاره کرد و افزود: ۲۰ مبلغ به بقاع متبرکه استان اعزام شدند که ۱۲ مبلغ بومی و از ظرفیت هشت مبلغ غیربومی نیز استفاده شده است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: بقاع متبرکه شاخص در کرمانشاه میزبان برنامه احیای شب نیمه شعبان هستند و ویژه‌برنامه‌ها تا هنگام سحر همراه با مناجات‌خوانی ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بصیرت‌افزایی، تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی با سیره حضرت مهدی(عج) در جامعه را از اهداف برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان دانست و گفت: ایجاد نشاط در جامعه و امیدبخشی و طراوت در جامعه از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه مهدویت است.

انتهای پیام
captcha