کاشت نهال به یاد شهدا در دالاهو
کد خبر: 4203678
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کاشت نهال به یاد شهدا در دالاهو

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه با بیان اینکه کاشت نهال به یاد شهدا به یک نهضت در سراسر استان تبدیل شده است، گفت: بیش از ۱۰۰ نهال به یاد شهدا در مزارستان روستای نیلک و محیط پیرامونی مسجد و این کانون کاشت شد.

کاشت نهال به یاد شهداحجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با اشاره به اهمیت درختکاری از منظر دین اسلام گفت: کاشت درخت و نگهداری از آن تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست و فعالیتی دینی است که همه نسبت به آن وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نهضت درختکاری نیازمند مشارکت و همیاری مردم است، افزود: لازم است اهمیت درختکاری و مشارکت در این نهضت برای مردم تبیین شود و در این راستا کانون‌های مساجد و اعضای مسجدی همواره پیش‌قدم هستند.

حجت‌الاسلام جلالی به کاشت بیش از ۱۰۰ نهال به یاد شهدا در شهرستان دالاهو اشاره کرد و یادآور شد: کاشت نهال به همت کانون فرهنگی هنری محمد مصطفی(ص) و با حمایت اداره منابع طبیعی شهرستان دالاهو در مزارستان روستای نیلک و محیط پیرامونی مسجد و این کانون انجام شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در پایان گفت: این نهال‌ها در آینده به درختان جوان تبدیل می‌شوند که با دیدن این درختان یاد و خاطره شهدا در ذهن‌ها زنده و ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha