۳۰ محفل قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
کد خبر: 4204532
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
در ماه رمضان

۳۰ محفل قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برپایی ۳۰ محفل قرآنی با حضور ۱۰ قاری بین‌المللی در استان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

ساحل سهیلی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: این نهاد در قالب طرح قرآنی رمضان برپایی محافل قرآنی و سخنرانی‌های مذهبی را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه همه ساله طی ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی از جمله محافل قرآنی جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: ۳۰ محفل قرآنی با حضور ۱۰ قاری بین‌المللی، ۱۵ جلسه جزءخوانی، کرسی تلاوت و تفسیر و نمایشگاه قرآنی به همت این اداره قرآنی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: محافل قرآنی در استان کرمانشاه از اولین روز ماه مبارک رمضان  تا پایان این ماه برگزار می‌شود و در روستا‌ها نیز با محوریت بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: فعالیت‌های قرآنی ماه رمضان فرصتی مغتنم ایجاد می‌کند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های آن برای گسترش این فعالیت‌ها و رشد و بالندگی معرفتی و معنوی مخاطبان بهره بگیریم.

وی در پایان اظهار کرد: این محافل با شرکت عمومی مردم و با هدف انس و الفت با قرآن طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha