اجرای دو طرح قرآنی ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کرمانشاه
کد خبر: 4210766
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

اجرای دو طرح قرآنی ویژه جهادگران جهاددانشگاهی کرمانشاه

به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه از ابتدای سال جدید دو طرح قرآنی «دوره روخوانی و روان‌خوانی و کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی» ویژه دانشجویان و جهادگران این سازمان در حال برگزاری است.

مهدی سوری معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه

مهدی سوری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی کلان برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سال جدید ویژه دانشجویان و جهادگران جهاددانشگاهی گفت: از ابتدای سال جدید تا امروز دو طرح قرآنی «دوره روخوانی و روان‌خوانی و کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی» ویژه دانشجویان و جهادگران این سازمان برگزار کرده‌ایم که محدود به یک‌ ماه در سال نیست و برنامه‌ریزی اجرایی آن طی امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان به شیوه آنلاین برگزار شد و در این دوره فراگیران با اصول و قواعد اساسی این رشته آشنا شدند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: در دوره آموزشی یاد شده شیوه‌های درست و صحیح تلاوت آموزش داده شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند تکنیک‎‌های عملی روان‌خوانی قرآن را بیاموزند و در مجموع در تلاوت قرآن بازدهی بالاتری داشته باشند.

سوری گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی نیز از روز گذشته، ۲۷ فروردین‌ماه آغاز شده است که با هدف فراهم کردن مقدمات لازم به‌منظور آموزش‌های تخصصی در این حوزه است و سلسله‌وار خواهد بود و به چند کارگاه ختم نمی‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه یادآور شد: به فراگیران و شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی یاد شده گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha