ماجرای اقناع‌سازی با نامه‌های ایتالیایی + فیلم

ماجرای اقناع‌سازی با نامه‌های ایتالیایی + فیلم

یکی از مهم‌ترین فرستنده‌های پیام، رسانه‌ها هستند. رسانه‌ها با استفاده از شیوه‌های اقناعی سعی می‌کنند که از طریق عقل یا احساس یا هر دو، بر مخاطب تأثیر بگذارند.
«چه‌بازی»؛ مرجع پاسخگویی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای

«چه‌بازی»؛ مرجع پاسخگویی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای

سایت «چه‌بازی» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با ایام مبارک دهه کرامت رونمایی می‌شود.
تسخیر افکار به روش برچسب‌زنی + فیلم

تسخیر افکار به روش برچسب‌زنی + فیلم

سعی کنید به‌عنوان یک مخاطب هوشیار، تحت تأثیر برچسب‌زنی رسانه‌ها دچار برداشت‌ها و تصمیمات اشتباه نشوید.
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال در قالب پلتفرم پلتزار برگزار می‌شود.
به‌نام چهره‌ها؛ به‌کام دیگران

به‌نام چهره‌ها؛ به‌کام دیگران

امروزه جذب و اقناع مخاطب، یکی از اهداف رسانه‌هاست که برای رسیدن به این هدف از روش‌هایی بهره‌مند می‌شوند.
غارت شادی کودکانه دنیای دختران؛ خیابان و اینستاگرام تفاوتی ندارد

غارت شادی کودکانه دنیای دختران؛ خیابان و اینستاگرام تفاوتی ندارد

بارها شاهد حضور دختران کم سن و سالی که یا به دلیل نداشتن پدر و مادر یا فقر خانوادگی سر چهارراه‌ها دست‌فروشی می‌کنند و درکی از دنیای شاد کودکانه خود ندارند بوده‌ایم، اما به راستی تفاوت این افراد با دختر بچه‌های کوچکی که با وجود نعمت پدر و مادر در فضای مجازی به کار گرفته شده‌اند و کودکی آنها دست مایه کسب درآمد والدین شده است و بسیار زودتر از درک دنیای کودکی پا در دنیای بزرگسالی و بلوغ می‌گذارند چیست؟
در زمین شایعات بازی نکنیم + فیلم

در زمین شایعات بازی نکنیم + فیلم

شایعه، پدیده‌ای اجتماعی و روانی است که به بیان مسائل پوچ و بی‌اساس و نشر و گسترش آن می‌پردازد.
خبر خوش برای فعالان بازی‌های رایانه‌ای؛ حمایت‌ها گسترش می‌یابد

خبر خوش برای فعالان بازی‌های رایانه‌ای؛ حمایت‌ها گسترش می‌یابد

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به فعالیت سه‌‌ ساله ساختار حمایتی همگرا در بنیاد، گفت: امسال نیز قصد داریم به سراغ اکوسیستم‌های متنوع‌تر برویم و حمایت‌ها صرفاً ویژه بازی‌ساز‌ها نباشد، بلکه بازی‌آموز‌ها و بازی‌پژوهان و حتی بازیکنان حرفه‌ای و فعالان رسانه‌ای بازی‌ها مانند استریمر‌ها نیز مشمول حمایت شوند.
در فضای مجازی چند چندیم + فیلم

در فضای مجازی چند چندیم + فیلم

یکی از اهداف اصلی سواد رسانه‌ای استفاده مبتنی بر آگاهی همراه با فایده از سپهر اطلاعات است. سواد رسانه‌ای به ما کمک می‌کند که بفهمیم در فضای مجازی چند چندیم؟
چگونه به سرباز میدان جنگ رسانه‌ای دشمن تبدیل نشویم + فیلم

چگونه به سرباز میدان جنگ رسانه‌ای دشمن تبدیل نشویم + فیلم

استاد دانشگاه و کارشناس ارتباطات با اشاره به جنگ دائمی رسانه‌ها و ضعف ما در ایران در خصوص طراحی و اجرای این جنگ، هشدار داد: در مواجهه با اخبار مراقب باشیم به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه در جنگ رسانه‌ای ایفای نقش نکنیم.
1