مخلان نظم و امنیت عمومی بدترین مجرمان جامعه هستند
کد خبر: 3924079
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

مخلان نظم و امنیت عمومی بدترین مجرمان جامعه هستند

سردار جاویدان از مخلان نظم و امنیت عمومی به‌عنوان یکی از بدترین مجرمان جامعه یاد کرد و گفت: رفتار آن‌ها تا مدت‌ها تأثیرات سوئی بر روح و روان مردم باقی می‌گذارد و حضورشان چهره زشتی به هر شهر و دیاری می‌بخشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، ۳۰ شهریورماه در دیدار با سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان، امنیت را از بزرگترین نعمت‌های الهی دانست که نصیب انسان‌ها شده به‌گونه‌ای که زندگی بدون آن غیرممکن است و ادامه داد: متأسفانه همواره افرادی هستند که قصد سلب آسایش و امنیت را از دیگران دارند و با اقداماتی که انجام می‌دهند موجب رعب و وحشت بین شهروندان می‌شوند تا به زعم خود قدرت‌نمایی کنند.

وی افزود: در این بین پلیس به‌عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه مسئولیت برخورد با مخلان نظم و امنیت را برعهده دارد و انصافاً نیز بسیار خوب و مقتدرانه عمل کرده‌اند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان مظهر اقتدار و امنیت در جامعه توانسته با بهره‌گیری از فرماندهی میدانی و نیرو‌های کارآزموده و توانا هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هم بشکند و برخورد‌های لازم را به‌عمل آورد.

امام جمعه کرمانشاه شجاعت، غیرت و دلسوز بودن نیرو‌های پلیس را باعث خوشحالی و قوت قلب برای همه مردم دانست و گفت: همان اندازه که نیروی انتظامی با مردم به مهربانی و عطوفت برخورد می‌کند در برابر مجرمان و اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه و سخت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: همین که پلیس در میدان باشد بسیاری از مخلان نظم و امنیت عمومی حساب کار دستشان آمده و باعث می‌شود بسیاری از آن‌ها از شرارت و ایجاد ناامنی پرهیز کنند؛ چرا که می‌دانند نیروی انتظامی مقتدرانه با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی به اقدامات اخیر انتظامی استان در برخورد با اراذل و اوباش و اشراری که با اقدامات خود قصد ایجاد ناامنی داشتند، اشاره کرد و گفت: این افراد امروز با حضور مقتدرانه پلیس از کمترین امنیتی برخوردار نیستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با مدیریت خوب سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان و وجود نیرو‌های کار بلد و انقلابی در بدنه پلیس کرمانشاه خوشبختانه جرایم خشن در این استان به حداقل رسیده و جرایم رخ داده شده نیز در سریع‌ترین زمان ممکن کشف می‌شوند و مجرمان به سزای عمل خود می‌رسند.

کرمانشاه جای شرارت و یاغی‌گری نیست

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان در ادامه این دیدار با بیان اینکه پلیس مأموریت‌های فراوانی دارد که یکی از آن‌ها برخورد با ناامنی و مجرمان است، گفت: یکی از وظایف ذاتی پلیس برقراری امنیت در جامعه و مقابله با هرگونه بی‌انضباطی اجتماعی است.

وی افزود: مخلان نظم و امنیت عمومی یکی از بدترین مجرمان جامعه هستند و رفتار آن‌ها تا مدت‌ها تأثیرات سوئی بر روح و روان مردم باقی می‌گذارد و حضورشان چهره زشتی به هر شهر و دیاری می‌بخشد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: با هشدار به اراذل و اوباش می‌گوییم که این دیار جای شرارت و یاغی‌گری نیست و خود آن‌ها می‌دانند برخوردی سخت و قاطعانه در انتظارشان است.

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز با همراهی پلیس و دستگاه قضایی، مخلان نظم و امنیت عمومی از کمترین امنیت در کرمانشاه برخوردار نیستند و آن‌هایی که داعیه قدرت‌نمایی دارند خیلی زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند و به سزای عملشان می‌رسند.

وی در پایان به دستگیری چند تن از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در کرمانشاه که مرتکب جرایم گوناگونی شده بودند اشاره و به این افراد هشدار داد که دست از اقدامات خود بردارند، در غیر این صورت منتظر برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی باشند.

انتهای پیام
captcha