معلمان فرهنگ دفاع مقدس را در اختیار نسل‌های بعدی قرار دهند
کد خبر: 4000155
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

معلمان فرهنگ دفاع مقدس را در اختیار نسل‌های بعدی قرار دهند

استاندار کرمانشاه گفت: فرهنگ دفاع مقدس گنجی گرانبها است که باید توسط معلمان در اختیار نسل‌های بعدی قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، ۳ مهرماه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه با آرزوی سلامتی برای تمامی دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: سلامتی دانش‌آموزان در این ایام بسیار حائز اهمیت است و این امر بسته به رعایت نکات بهداشتی دارد که باید به دقت مورد توجه کادر آموزشی و خانواده‌ها باشد.

وی با اشاره به صدمات سنگین ناشی از کرونا که به بخش‌های مختلف استان کرمانشاه از ابتدای این بیماری تاکنون وارد آمده، افزود: این استان از ابتدای شیوع کرونا پبج پیک را تجربه کرده که سنگین‌ترین آن‎ها مربوط به پیک پنجم بیماری است.

بازوند با قدردانی از معلمان برای روند آموزشی دانش‌آموزان در ۱۸ ماه گذشته، گفت: کادر آموزشی با تلاش و زخمات بسیار در ماه‌های گذشته اجازه توقف فرایند آموزش در استان کرمانشاه نداند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس ۱۰ هزار شهید تقدیم کرده که ۸۲۰ دانش‌آموز و ۱۸۰ معلم در بین آنان دیده می‌شود بر این اساس فرهنگ دفاع مقدس گنجی گرانبها است که باید توسط معلمان به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی پشتوانه فرهنگ دفاع مقدس را ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: این فرهنگ
ریشه در عاشورا دارد.

انتهای پیام
captcha