توزیع بسته‌های حمایتی بین دانش‌آموزان خانواده نیازمند زندانی کرمانشاه
کد خبر: 4000745
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

توزیع بسته‌های حمایتی بین دانش‌آموزان خانواده نیازمند زندانی کرمانشاه

مددکار انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه از توزیع بسته ملزومات آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده نیازمند زندانی تحت حمایت این انجمن با توجه به آغاز سال تحصیلی و شروع فصل علم و دانش و در راستای کمک به این قشر خبر داد.

احسان کریمی، مددکار انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی ویژه ماه مهر بین دانش‌آموزان تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه، اظهار کرد: توزیع بسته‌های حمایتی در روز‌های آینده آغاز خواهد شد و این امر با توجه به آغاز سال تحصیلی و شروع فصل علم و دانش و در راستای کمک به این قشر انجام می‌شود.

وی افزود: تعداد بسته‌های آموزشی شامل کیف، ملزومات آموزشی و نوشت‌افزار است.

کریمی با اشاره به نیاز حمایت از خانواده زندانیان به ویژه فرزندان دانش‌آموز آنان، گفت: این خانواده‌ها از درآمد حداقلی هم محروم هستند و ترویج کمک‌های مؤمنانه به آنان، ضرورت دارد.

مددکار انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه گفت: انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه سعی دارد تا با مساعدت به خانواده‌های بی‌بضاعت زندانی گوشه‌ای از سختی‌های آنان به ویژه درخصوص تأمین ملزومات مورد نیاز آنان را جبران و در این زمینه کمک کند.

وی با اشاره به تأمین بسته‌های نوشت‌افزاری، بیان کرد: این حرکت خیرخواهانه با مساعدت خیرین و نهاد‌های حمایتی به‌ویژه اداره‌کل اوقاف انجام گرفته و انتظار داریم تا در روز‌های آینده با مشارکت بیشتر مردم خیر و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
captcha