ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه جامعه کارگری استان کرمانشاه
کد خبر: 4103079
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه جامعه کارگری استان کرمانشاه

مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای آذر و دی‌ماه آغاز شده و این ثبت‌نام ویژه جامعه کارگری استان کرمانشاه نیز همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه جامعه کارگری

حسین فلاح خوش مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور برای آذر و دی‌ماه، اظهار کرد: ثبت‌نام ویژه جامعه کارگری استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی خانه کاگر به سه شیوه تلفنی، حضوری و مجازی در سراسر کشور برگزار می‌شود و شامل دوره‌های کوتاه مدت یکماهه و در رشته‌های روخوانی، رونخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیری و تدبر در قرآن و داستان‌های پیامبران است.

فلاح خوش مشرب گفت: اندیشه‌های اسلامی، کنترل خشم از دیدگاه اسلام، صلح از دیدگاه اسلام، حقوق بشر از دیدگاه اسلام، جمعیت و فرزندآوری از دیدگاه اسلام، نکات سوره حجرات، خلقت حضرت آدم، حجاب از دیدگاه اسلام، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش دبستانی (دوره قرآنی) به شیوه مجازی و آموزش‌های تلفنی در چهار رشته حفظ، روخوانی، مفاهیم و احکام برگزار می‌شود.

مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر در پایان گفت: این آموزش‌ها به شیوه رایگان برگزار می‌شود و کارگران به همراه خانواده خود می‌توانند تا ۹ آذر برای ثبت‌نام، نام شهر خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha