فعالیت‌های قرآنی زمينه اصلاح مددجويان را فراهم می‌کند
کد خبر: 1030186
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
فرماندار يزد

فعالیت‌های قرآنی زمينه اصلاح مددجويان را فراهم می‌کند

عزیزالله سیفی گفت فعاليت‌های قرآنی و مدرسه مشکاه كار بسيار بزرگ و با ارزشی است كه انشاالله بتواند زمينه اصلاح مددجويان را ايجاد نمايد.


گروه فعالیت‌های قرآنی: عزیزالله سیفی گفت: فعاليت‌های قرآنی و مدرسه مشکاه كار بسيار بزرگ و با ارزشی است كه انشاالله بتواند زمينه اصلاح مددجويان را ايجاد نمايد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه يزد، عزیزالله سیفی، فرماندار يزد 25 خردادماه در بازديد از زندان مركزی یزد، اقدامات صورت گرفته را قابل تقدير دانست و از مدرسه قرآنی به‌عنوان يكی از بهترين قسمت‌های زندان مركزی نام برد و اظهار کرد: فعاليت‌های قرآنی و مدرسه مشكات كار بسيار بزرگ و با ارزشی است كه انشاا... بتواند زمينه اصلاح مددجويان را ايجاد نمايد.


وی افزود: خوشبختانه امكانات تهيه شده برای زندان امكانات بسيار خوبی است اما اميدواريم روز به روز از زندانيان ما كاسته شود و تعدادی هم كه در زندان هستند با برنامه‌های موجود زمينه اصلاح و تربيت و بازگشت دائمی آنان به جامعه فراهم گردد.


رئيس زندان مركزی یزد نیز برنامه‌های مدرسه قرآنی سنتی مشكات، فعاليت مركز صدا و سيمای زندان و ساير فعاليت های در حال انجام برای زندانيان را تشريح نمود.


گفتنی است بازديد از كتابخانه ديجيتال، سالن اسكواش شهيد لاجوردی،گلخانه و پرورش قارچ از ديگر برنامه‌هايی بود كه انجام گرفت.

captcha