جلسه فیس‌بوکی دولتی‌ها و لیست تغییرات مدیران در 100 روز
کد خبر: 1321366
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
صندوقچه خبر/

جلسه فیس‌بوکی دولتی‌ها و لیست تغییرات مدیران در 100 روز

گروه سیاسی: دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب، سفر رئیس مجلس لبنان به ایران و لیست تغییرات دولت در 100 روز از جمله خبرهای مهم امروز بود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مهم‌ترین اخباری که امروز، شنبه، 2 آذرماه بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ارسال شده بود، به شرح ذیل است:



فردا؛ دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب



دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: در آستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، فرماندهان این نیرو فردا با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار خواهند کرد.



سفر رئیس مجلس لبنان به تهران



حسین شیخ‌الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس مجلس لبنان به ایران به دعوت علی لاریجانی خبر داد و گفت: نبیه بری از فردا در سفری 4 روزه به تهران سفر می‌کند و قرار است علاوه بر همتای ایرانی خود با دیگر مقامات عالی‌رتبه ایران دیدار و گفت‌وگو کند.



لیست تغییرات مدیران دولت در ۱۰۰ روز



اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در مورد انتقادها نسبت به روند تغییر مدیران در دولت یازدهم واکنش داد و گفت: یکی از مسائلی که مطرح می‌شود در مورد سرعت تغییرات دولت است که به زودی لیست تغییرات دولت را در 100 اخیر منتشر می‌کنیم تا مردم ببینند روند تغییرات به چه ترتیب بوده است.



رایزنی دولت و مجلس برای حذف سهمیه بنزین



جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حذف سهمیه‌بندی بنزین یکی از راهکارهای افزایش درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌هاست که دولت و مجلس در حال رایزنی بر سر این راهکار هستند.



فراکسیون حقوق بشر مجلس با لاریجانی، روحانی و ظریف دیدار می‌کند



عزت‌الله یوسفیان ملا، رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از برنامه این فراکسیون برای دیدار با وزیر امور خارجه، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور تفکیک حوزه عملکردی قوا در موضوع حقوق بشر و جلوگیری از موازی‌کاری، خبر داد.



جلسه فیس‌بوکی مشاور روحانی



فاطمه رهبر، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفته گذشته محمدرضا صادق، مشاور رئیس‌جمهور با نمایندگان 6 وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی (وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش) در دفتر خود جلسه‌ای با موضوع هماهنگی در جهت رفع فیلتر فیس‌بوک برگزار کرده است.



 



شروط اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای میرزاده



سه‌شنبه هفته گذشته اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه هفتگی این شورا با اکثریت آرا حمید میرزاده را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کردند.



با این حال برخی اعضای شورا با بیان تذکراتی خطاب به حمید میرزاده، ضمن تأکید بر جنبه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد، شرط کرده‌اند که این دانشگاه نباید به حیات خلوت اقتصادی یک طیف خاص و همچنین به اردوگاه سیاسی این جریان تبدیل شود.

captcha