اجرای طرح «خانه‌به‌خانه آموزش قرآن» در شوش دانیال
کد خبر: 1321908
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

اجرای طرح «خانه‌به‌خانه آموزش قرآن» در شوش دانیال

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهد قرآن الزهرا(س) شوش دانیال با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در منزل قرآن‌‌آموزان اقدام به اجرای طرح‌ «خانه‌به‌خانه آموزش قرآن» کرده است.


زهرا زاده‌سید، مدیرمسئول مهد قرآن الزهرا(س) شوش دانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با اجرای این طرح آموزشی، گفت: مهد قرآن الزهرا(س) شوش دانیال با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در منزل قرآن‌آموزان اقدام به جرای طرح‌ «خانه‌به‌خانه آموزش قرآن» کرده است و کلاس‌های این طرح در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهیم و تفسیر قرآن برگزار می‌شود.



وی اظهار کرد: مربیان قرآن نیز به منظور اجرای این طرح از مهد قرآن الزهرا(س) به منزل قرآن‌آموزان اعزام می‌شوند و این کلاس‌ها تاکنون مورد استقبال گسترده علاقمندان به فعالیت‌های قرآنی قرار گرفته است و افرادی که نمی‌توانند در کلاس‌های آموزشی مؤسسه شرکت کنند به  این طریق می‌توانند از آموزه‌های قرآنی بهره‌مند شوند.



زاده‌سید عنوان کرد: همچنین برگزاری مسابقات قرآن در دستور کار این مرکز قرآنی قرار دارد و قرآن‌آموزان این مرکز همه ساله در مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسابقات قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت می‌کنند و در این راستا قرآن‌آموزان این مرکز در مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه که مهرماه برگزار شد، شرکت کردند.



مدیرمسئول مهد قرآن الزهرا(س) شوش دانیال خاطرنشان کرد: همچنین این مرکز قرآنی به‌منظور ترویج فرهنگ قرآنی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در روستاهای این شهرستان کرده است.

captcha