برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در مؤسسه مهاد تهران
کد خبر: 1347500
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در مؤسسه مهاد تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموزان مؤسسه مهاد تهران در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث که بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

فاطمه نکوکردار، مدیرمسئول مؤسسه مهاد تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این کلاس‌های آموزشی، گفت: قرآن‌آموزان مؤسسه مهاد تهران در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث که بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند، قرآن‌آموزان در این دوره طی دو سال موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند.

وی افزود: کلاس‌های آمادگی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث به‌مدت چهار روز در هفته به‌صورت فشرده در مؤسسه مهاد تهران برگزار می‌شود و بهره‌مندی از اساتید مجرب از جمله مزایای این دوره آموزشی است.

نکوکردار با بیان این که در حال حاضر بیش از هشت نفر در کلاس‌های تخصصی این دوره حضور دارند، عنوان کرد: شیوه برگزاری این کلاس‌های آموزشی به این صورت است که دو روز این کلاس‌ها با حضور مربی و دو روز بدون مربی برگزار می‌شود. 

مدیرمسئول مؤسسه مهاد تهران خاطرنشان کرد: پس از برگزاری کلاس‌های آمادگی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، کلاس‌های مرور دوره و تست‌زنی توسط این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

captcha