برگزاری دوره آموزشی هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه تهران
کد خبر: 1381592
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳

برگزاری دوره آموزشی هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه تهران

خبرنگاران افتخاری/ نسرین خانی: معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: دوره آموزشی هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه استان تهران در آستان مقدس سیدجعفر(ع) و سیده‌حمیده‌خاتون(س) برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدمهدی شرفی، معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: دوره آموزشی 700 نفر از هیئت‌امنا و خادمان بقاع متبرکه استان تهران روزهای 11 و12 اسفندماه در جوار آستان مقدس سیدجعفر(ع) و سیده‌حمیده‌خاتون(س) توسط اساتید برجسته برگزار می‌شود.



وی در ادامه به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: به روزرسانی اطلاعات خادمان و هیئت‌امناها و تدریس دروس مختلف فرهنگی، مذهبی و آموزشی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی دو روزه است.



همچنین، در این دوره آموزشی کارشناسان با نقش و سرپرستی هیئت‌امنا، وظایف خادمان، آداب زیارت، دستورالعمل برگزاری برنامه‌های مناسبتی، طرح‌های مودت و آرامش بهاری و احکام آشنا خواهند شد.



معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: در پایان این دوره برای شرکت‌کنندگان که در آزمون حدنصاب علمی را به دست آورند گواهی آموزشی صادر می‌شود.

captcha