سلامت روحی جامعه از معیارهای پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود
کد خبر: 1390631
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
امام جمعه پارس‌آباد:

سلامت روحی جامعه از معیارهای پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود

گروه سیاسی:: سلامت روحی و بهداشت روانی امروز جامعه یکی از معیارها و محک‌های پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود چرا که هر جامعه‌ای که بتواند در این عرصه توانمند و قوی حرکت کند، می‌تواند بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و کاستی‌ها را کنار بگذارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد دیروز، 15 فروردین در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: اقدام اخیر اتحادیه اروپا که همراه با برخی دهن‌کجی به معیارهای واقعی انسانی بود به معنای حقیقی ثابت کرد که خود آنها پایبند به هیچ مرام و اندیشه‌ای نیستند بلکه سعی می‌کنند تا فقط با دروغ حقانیت نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند.
وی بیان کرد: ما در 35 سال گذشته تمام قواعد انسانی و اسلامی را چه در حوزه حقوق بشر و چه در انتخابات به شایستگی به نمایش گذاشتیم و ثابت کردیم که بهتر از غربی‌ها می‌توانیم عزت انسان‌ها و کرامت آنها را حفظ کنیم.
علوی سالروز قطع رابطه آمریکا و ایران را یک سند آبرو و عزت برای این سرزمین بیان کرد و افزود: از آن لحظه‌ای که با شیطان بزرگ قطع رابطه کردیم جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و عظمت قرار گرفته و همچنان مسیر عزتمند خودمان را ادامه داده و لحظه‌‌ای به وابستگی‌ به غرب فکر نمی‌کنیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ امروز جوانان این مرز و بوم با درایت و هوشمندی بزرگترین سرمایه این کشور هستند که هیچ وقت اجازه نمی‌دهند ایران در معرض تهدید و یا برخی اندیشه فاسد بدخواهان باشد.
وی به روز جهانی بهداشت اشاره کرد و ادامه داد: سلامت امروز جامعه یکی از معیارها و محک‌های پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود چرا که هر جامعه‌ای که بتواند در این عرصه توانمند و قوی حرکت کند، می‌تواند بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و کاستی‌ها را کنار بگذارد.
امام جمعه پارس‌آباد بهداشت روانی و سلامت روحی و جسمی تک تک افراد جامعه و خانواده را بسیار مهم و ارزشمند بیان کرد و یادآور شد: امروز همه ما باید در ارتقا و اعتلای بهداشت جامعه تلاش و کوشش کنیم.
علوی گفت:‌ وضعیت بهداشتی مناطق شهری و روستایی ما در سال‌های اخیر به مراتب افزایش یافته و این نشان از نگاه دولتمردان و مسئولان به بهبود وضعیت بهداشتی در جامعه است.

captcha