«قرآن فلش»؛ وب سایت صوتی چندزبانه قرآن کریم
کد خبر: 1391716
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

«قرآن فلش»؛ وب سایت صوتی چندزبانه قرآن کریم

گروه بین‌الملل: قرآن‌ فلش از وب سایت‌های صوتی چند زبانه قرآن کریم است که با مراجعه به آن می‌توان از قرائت قرآن با صدای قاریان مشهور جهان اسلام بهره‌مند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «وادی مصر»، شرکت ارتباطات رسانه‌ای ویجوا«Vijua» در مصر، وب سایت قرآن فلش را راه‌اندازی کرده است، این شرکت در زمینه راه‌اندازی وب‌سایت و تولید نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند.
قرآن فلش به آدرس «http://www.quranflash.com» به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسه فعال است و با مراجعه به آن، امکان دستیابی به ترجمه و تفسیر قرآن به زبان انگلیسی و فرانسه نیز وجود دارد، کاربران می‌توانند با مراجعه به قرآن فلش از قرائت قرآن کریم توسط قاریان مشهور جهان اسلام نیز بهره‌مند شوند.
در این پایگاه اینترنتی، قرآن‌های مختلفی از جمله «مصحف مدینه»، «مصحف 12 سطری»، «مصحف به روایت الدوری»، «مصحف قدیم مدینه»، «مصحف الجوامعی» و «مصحف قالون» قابل دسترسی است.
کاربران با مراجعه به این وب سایت می‌توانند از قرائت قرآن کریم با صدای قاریان مشهور جهان اسلام همچون سعد الغامدی، ابوبکر الشاطری، احمد العجمی، احمد نعینع، ابراهیم الاخضر، ابراهیم الدوسری، عبدالباسط عبدالصمد، محمد الطبلاوی، محمد المنشاوی، محمود علی البنا، ناصرالقطامی، مشاری العفاسی و محمود الحصری بهره‌مند شوند.
در قسمت سمت راست قرآن فلش، نام سوره‌ها و شماره‌ جزء‌های قرآن و در قسمت سمت چپ این پایگاه اینترنتی نام تعدادی از قراء مشهور جهان اسلام به چشم می‌خورد که کاربران می‌توانند با کلیک بر روی نام سور‌ه‌ها، اجزاء قرآن و قاری مورد نظر از خدمات آن استفاده کنند.
 

captcha